NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zaterdag 12 november 2016

Deel 2: Het Kerstkaartje Inkleuren...


Goedemorgen, middag, avond

... hier ben ik, Ellen, weer. Herinneren jullie nog de airbrush tutorial van enkele dagen geleden? Mocht je het gemist hebben klik dan even op -deze link-. Vandaag wil ik jullie graag het vervolg tonen.


Hieronder zien jullie stap voor stap hoe ik het plaatje inkleurde met Copic Markers.

Foto 1: De schoenen heb ik gekleurd met E29, E37, E99. Voor het haar heb ik dezelfde kleuren gebruikt plus BV29 en YR23. Om het haar in te kleuren heb ik de "flicking" techniek gebruikt. Dat betekend dat je streepjes tekent, zo lijkt het op echt haar.

Foto 2: De jurk kreeg kleur met de volgende Copic Markers G17, G05, YG25 en het cadeautje met YG05, YG01, YG00. Verder kleurde ik de warme vacht van de jas in met C5, C3, C1 en C0. Je ziet ook dat ik hier voor af en toe stipjes zette.

Foto 3: Om de afbeelding terug connectie te geven met de roze achtergrond gaf ik enkele kleine elementen een rozerode kleur met R39, R27, R05 en R22. Verder kreeg het groene pakje een blauw lint met B29, B18 en B16.

 
Foto 4: Het allerlaatste cadeautje werd ingekleurd met G02, YG41 en BG10. Natuurlijk moest het meisje ook nog wat kleur krijgen. Hiervoor gebruikte ik Copic Markers E11, YR20 en E50.

Zo ziet uiteindelijk mijn kaartje eruit....


Deel met ons je werkjes op de Facebookpagina of op instagram met #Colourstock want ik zie graag jullie kerstkaartjes!

Geen opmerkingen: